Tampereen messuille menossa siis olen minäkin lauantaina, joo. Johannan ja blogittoman ystävämme kanssa ollaan tulossa katsomaan "etelän" ihmeitä. Johanna jo kertoi, mistä hänet tunnistaa, joten kai minunkin pitää uhrautua..... Raotan salaperäisyyden verhoa ihan vähän. Tässä olen minä....
264021.jpg 
Ja kun kerran paljastuksia tehdään niin tämän verran kerron itsestäni ja perheestäni:
Itse olen siis nelisenkymmentä kesää nähnyt, tällä hetkellä kotiäiti, ja asun ok-talossa, pienehkössä kirkonkylässä Keski-Pohjanmaalla, aika lähellä Johannaa ;)
Perheeseeni kuuluu lisäksi Aviomies,samanikäinen kuin minä, ja neljä lasta: Esikoinen, 17v nuorimies, Toiseksi vanhin, 15v nuorimies, Neiti 11v, perheen prinsessa, ja Kuopus, 1v naurupoika. Vanhimmat lapset ovat aiemmasta liitostani, Kuopus on yhteinen.
Lisäksi talosta tai sen välittömästä läheisyydestä löytyy Aamu-koira, Mimmi-kissa ja kaksi hiirineitiä, Valma ja Viola. ;-)