Mitä enemmän asiaa mietin, sitä epävarmempi olen.... Nimittäin, vaikka  minulla on nuo kaikki esivalmistelut tehtynä Mystery Stole 3:a varten....alan tulla aatoksiin, josko sittenkään minusta on väkertämään isohkoa huivia yksinkertaisesta Merinosilkistä.... Ja kaksinkertaisena lanka ei tosiaan taida riittää.... Pitänee vielä harkita lisää.... Eka vihje tulee huomenna, mutta mikä pakko sitä huivia on heti tehdä?? Ajattelin sitäkin, että kerään kaikki ohjeet ensin, ja teen päätöksen vasta sitten, kun tiedän millainen lopputulos on, onko se kaiken vaivan arvoinen. Minä kun olen tunnetusti vähän "kranttu", en pidä kaikista malleista.
No, minä mietin vielä ja tässä miettiessä on hyvä näperrellä Minttumaaria ja sukkia vuoronperään. Niin ja on tuo Kirikin tuossa puikoilla....että on tätä tekemistä ilmankin! *hymy*