Nyt ei taas mikään tule valmiiksi...no ei kai kun uusia töitä aloitan koko ajan...heh. Keskeneräisiä sukkapareja on useampiakin, samoin huiveja. Yhdet sormikkaatkin tuolla epätoivoisena huutelee...
Kai minä sitten taas joskus saan monta työtä peräjälkeen valmiiksi lyhyessä ajassa. Nyt ei mitään uutta.
Pihatyötkin kutsuu...kukahan saisi kaikki siivotuksi ennen talven tuloa? Onneksi säätiedotus lupailee vielä lämmintä, niin ei ole niin kiire....

I get nothing ready nowadays. How could I, when I always put new things on the needles, even if previous work is not ready.... There are several socks on needles, and scarves too... One pair of gloves is crying there too, who would finish all? I guess I´ll have lots of finished work at the same time, sometime....hope so.
My work in the garden is also calling for me...Luckily the weather forecast says it will still be warm....I don´t have to hurry so much.
SuperSmileys%20%28231%29.gif
Edit: Tilanne klo 22.20. Nyt meni hermot sormikkaiden kanssa...luovutin... purkuun meni. Sukista valmistui yksi...sen pari puuttuu edelleen... Huivit....mitkä huivit...niihin ei ole edes koskettu.

Edit: 10.20 pm. I give up. I ripped the third trial of gloves. One sock finished, pair still undone. Scarves...what scarves...haven´t even touched them...